gulsahelmaci Kızlar hangi bebek şampuanını kullanıyorsunuz ya da kullanmayı düşünüyorsunuz ? Önerileriniz var mı?
Halime0638 gulsahelmaci ben sadece ilk icin mustela aldim o bitince normal bebek sapmuanina gecicem daha uygun fiyatlı olana
Minaminisi gulsahelmaci ilk çocuğumda da şimdi 2. Çocuğum da sebamed ürünlerini tercih ettim. Kendimde kullanıyorum zaten çok memnunum. Ben tavsiye ederim. Eskiden uygundu fiyatları ama şimdi yükselmiş bebek ürünleri.
gulsahelmaci SerraveAnnesii ben hem uni baby hem Johnson’s baby aldım emin olamadım hangisi daha iyi bilemedim
uzaldlal gulsahelmaci Mustela ve babe arasında kaldım ikisinin içeriği de temiz ikisinden birini alıcam bende ✨
Seminay İlk etapta mustela aldım hiple devam ediceö içeriği temiz uygun hemde dalin uni baby isimleri var bebeklere zararlı maddeler bandırmakta