Ciceekanne Kürtaj zor bir işlem mi yapılırken hissediyor musunuz baygın mı oluyorsunuz yaşayanlar yardımcı olursa sevinirim ve çatal da mı yoksa ameliyat masasında mı oluyorsunuz ? İlk bebeğimi 7 aylıkken kaybettim bunda da 7+6 yız sanırım kalp oluşmuştu ama durmuş halen yok ise kürtaj olacağım artık çok kötüyüm imtihanım biraz ağır ama Rabbime isyan etmiyorum Rabbim kimseye yaşatmasın 🥺🥺
minibiri Ciceekanne 2 defa geçirdim. birinde çatal birinde ameliyat masasında. sanırım ceninin büyüklüğüne göre. ben kan aldırmayan bayılan biriyim ancak herhangi bir sıkıntı yaşamadım. anestezi altında oldum ikisinide. yarım saat içinde uyandırıldım zaten. ve sonrasında hiçbir ağrı çekmedim. Hayırlısı olsun hakkınızda üzülmeyin🌼
Kubra112233 Ciceekanne Çok geçmiş olsun öncelikle ♥️ Benimde 8. Haftada kalbi durmuştu ameliyathane de ameliyat masasında genel anesteziyle oldum öncesinde rahim ağzı yumuşatıcı fitil verdiler o zaman kürtaja girene kadar bel ağrısı oldu adet ağrısından biraz fazla. Çıktığımda pek bişey hissetmiyordum eve gelip ev işi yapabilecek durumdaydım yani. Gönlünü ferah tut inşallah gerek kalmaz 🙏
cherryqueen Ciceekanne Ben de aynı 8. Haftada oldum canım. Genel anestezi ile çatalda oldum doğumhanede. Hiç bir acı sancı hissetmedim. Öncesinde dil altı rahim ağzı yumuşatıcı hap verdiler biraz bekledim bel ağrısı yapmıştı. Uyandığımda hiç bir şey hissetmedim zaten 7 gün adetten daha az bi kanama oldu 32. Günde de adetimi gördüm. Çok çok geçmiş olsun çok zor bir süreç çok zor bir psikoloji…
BMelek Ciceekanne bende oldum catalda genel anesteziyle oldum 20 dakika surdu islem kendime gelmemle birlikte. Aci falan olmadi agrimda olmadi uyandigimda, uyuyup uyanmis gibiydim kanamada olmadi. Bazi kisiler agri yasamis ama insallah agrisiz kolay bir sekilde olursunuz. Allah sabir versin tekrarini yasatmasin. Kurtaj kolay gelip geciyorda insanin psikolojisi hemen duzelmiyor malesef
momeda Canım ben 7 haftalıkken olmuştum kese kaymıştı normal bayıltarak çatal da yaptı hiç zor bi işlem değil normal günlük hayatıma devam etmiştim
Ciceekanne momeda herkes mi Çatalda oluyor canım yoksa doktora göre değişiyor mu ? Çok geçmiş olsun Rabbim bir daha yaşatmasın
Ciceekanne minibiri Çok geçmiş olsun canım Rabbim bir daha yaşatmasın inşallah çok üzüldüm. Bende de hep çatala çıkma korkusu vardır o yüzden pek sevmiyorum ameliyat masasında olsun istiyorum biraz korkum var insallah hissetmem.
Ciceekanne Kubra112233 çok sağol canım insallah gerek kalmaz inşallah o kadar kötü bir şey ki iki acı üst üste yasamak mahvetti beni😔 genel anestezi yapıldığında tamamen bayıltıyorlar aslında zaten fitil neden yapmışlar ki onu anlamadım tamamen uyudunuz değil mi hiç görmediniz hissetmediniz sanırım. Size de çok geçmiş olsun canım Rabbim yaşatmasın bir daha
altintaslar Bende çatalda oldum hafif bir narkozla. Uyandığımda sadece psikolojik olarak berbat bir haldeydim onun dışında ağrı, sancı hiçbir şey olmadı. Allah yaşatmasın bir daha. Size de geçmiş olsun umarım olmamıza gerek kalmaz🙏🏻
Ciceekanne altintaslar inşallah canım insallah çok geçmiş olsun sizlere de rabbim bir daha yaşatmasın inşallah
minibiri Ciceekanne ben ne oldugunu bile anlamadan anesteziyi verirlerken sorulan soruya cevap veremeden uyumuşum hiç hissetmedim ve dediğim gibi sonrasındada bir sıkıntı yaşamadım. Ki çok korkan biriyim.. Eğer kürtaj kararı alınırsa söylerseniz hemen uyuturlar sizide. Şimdi tekrar gebeyim çok şükür sağlıklı. Hep iyiiyi düşünün sizde unutmayın önemli olan sağlık. Öncelikle de kendi sağlığınız 🤍
Ciceekanne cherryqueen anladım canım çok teşekkür ederim benim biraz çatal da korkum var o yüzden insallah ameliyat masasında olmayı çok istiyorum gerçekten çok zor bundan önceki hamileliğim de de 7 aylık oğlumu kaybettim daha onu üstümden atamamısken şimdi bunu yaşıyorum 😭
Ciceekanne BMelek anladım canım çok teşekkür ederim. Ben bundan önceki hamileliğimde de 7 aylık oğlumu kaybettim İnan acı üstüne acı daha zor ne bileyim benimde imtihanım buymuş…
cherryqueen Ciceekanne Ah canım ya inşallah en doğru zamanda en sağlıklı şekilde bebiş sahibi olursun🤍 Ama inan ben kan aldırırken bayılan bir insanım. Çataldan ben de çok korkardım fakat bebeğimin kalp atışını bir doktor duyamayınca 5 ayrı doktora gittim 5 ayrı çatala çıktım insan çaresiz kalınca her şeyi yapmak zorunda kalıyo… ameliyat ortamındansa doğumhanede anestezi alarak olmanı öneririm. Bazı doktorlar anestezi vermeden kürtaj yapıyomuş böyle bir şeyi sakın kabul etme.
Ciceekanne minibiri anladım canım çok sağol içimi çok rahatlattın. Maşallah canım Rabbim insallah bu defa sağlıkla kucağına almayı nasip etsin sana bağışlasın yavrunu. Kürtajdan ne kadar sonra hamile kaldın peki canım ?
minibiri Ciceekanne inşallah teşekkür ederim 🤍 son kürtajımdan 4 ay sonra kaldım ama önceki aylarda korunduk. korunmadıgımız ilk ay hamilelik tekrar oluştu 🙏 Doktorumuz bi zaman belirlemedi, korunmanıza gerek yok zaten rahim hazır değilse bebek oluşmaz demişti 🌼
2-prensesannesiii Ciceekanne bende 21 haftalıkken bebeğim ölmüş normal doğum yaptım ardından kürtaja girdim ameliyathane masasında oldu hiç hissetmedim ciktigimdada hiç ağrım yoktu gayet rahattım .