Nurem20 İyi akşamlar kızlar adet tarihim 27 Aralık bugün erken gebelik testi yaptım sonuç negatif 😟😟Bu ay ümitliydim sonuç pozitife döner mi sizce ?
Busr21 Nurem20 ben adet günümde yapmistim baya belirgin cift cizgi çıkmıştı isterseniz bidaha denersiniz 5 güne
Umutduru Nurem20 benimkisi de 29 aralık dün normal kaset testlerden yaptim negatif cıktı 27si de dogum günum o gün tekrarlıcam testi
SerraveAnnesii Ben adetimden bir gün önce erken gebelik testi yapmıştım pozitif çıkmıştı. Bir kaç gün sonra tekrar deneyin 😇
DuruRkye Kızlar idrar da yanma olmus muydu sizde de adete yakın hamilelik belirtisi demişlerdi yanmaya da doğru mu acaba
Deletedmom_85 DuruRkye canım bende yanma vardı aşırı rahatsız olmaya başlamıştım artık işkence gibiydi. İdrar da enfeksiyon çıkmıştı doktora gitmiştim. Enfeksiyon olabilir bol bol su için benim 10 gün sonra falan geçmişti doktor antibiyotik vermişti ama düzenli kullanmadım
taninmayananne Nurem20 benimde adetim 24u bende 21inde erken test yapmistim, ama oğlumda negatif çıkmıştı, kanda pozitif çıkmıştı o yüzden umutluyum inşallah vardır💕💕