ay-nur Merhaba. anneler bir sorunum var yeni evliyim ve ilk hamileliyim 6 haftalik hamileyim.kocamin iw nedeniyle ailelerimizden bawqa wehirde yawiyoruz. oyuzden doktora gedemedik henuz.sorunum wu benim kan qrupum -2 kocaminki +1 herkes uwagin sakat dogacagini soyluyor.cox rahatsizim bu konuda.rica etsem aranizda bu kimi sorunlarla karwilawan varmi yani ne kimi fesadlari var - qan qrupuna sahib olmanin? onceden tewekkur ederim
Anneyim ay-nur doktor kontrulünde kan gurup larınızı soylerseniz size gereken bilgi leri söyleyecek tir kan uyuşmazlıgı ignesi oluyor hamileyken milletin ne dedigine takılma canım doktorunla takip te kal
Damla3434 ay-nur canım Azerisin sanırım. Evet kan uyuşmazlığı var sizinde . Bizim de kan uyuşmazlığı var. Doktora bunu söyle iğnesi oluyor . Usaq doguwunca ona da iğne yapıyolar. Korkulcak durum değil. Sag Salamat can ;)
ay-nur Anneyim coox sagol canim .her kes biweyler soyluyor,internetdede olumlu bi cavab bulamadim cok kotu oldum.morelim duwdu((
istanbulluanne Doktora gittiginzde kan uyuşmazlığı olduğunu söyleyin onlar gerekli testleri yapiyorlar canm. Igne oluyorsun hic bsey olmuyor merak etme.
BuketKurtta Benim de kan grubum negativ esimin ki pozitif. 28. ve 30. hafta arasi kan uyusmazligi ignesi oluyorsun. Ben 2 gün önce oldum 29. haftamdayim. Korkulacak birsey yok. Birde dogumdan sonraki 72 saat icinde bir tane daha igne vurulmsn gerekiyor.2. Cocuk falan olursa engelli olmasin diye.korkulacak hic birsey yok yani. Canini sıkma 😉
ay-nur Roya iyunda.analiz vermiwik.ama orda hecne demediler.hemin analiz irsi xesteliklerin olub olmamasi ucun imiw
GamzeCan ay-nur canımm bizde de var kan uyuşmazlığı iğnesi var onun 28. Haftada ve doğduktan sonra vuruluyorsun bi sıkıntı kalmıyor Allahın izniyle hiç canını sıkma🤗
TCSevimMerveDoruk ay-nur canım Allah korusun, artık her şeyin bir çözümü var. Her doktor kontrolünde bunu doktoruna hatırlat. Testler var önlemler var tedavisi var. Merak etme. Allah’ın izniyle sağ salim gelir bebeğin