Geçen hafta hamile olduğumu öğrendim kan tahlili ve idrar tahlilin de çıktı. Adetten önce öğrendim. Şuan normale göre adetimi bugün olmam gerek. Hafif kanamam oldu leke şeklinde ve devamı gelmedi. Doktora gitmem gerekiyor mu yerleşme kanaması mı ? Takip edeyim mi kanamayı ?