Prematüre Annelerine umut Olsun Covidde yakalandim ve covidden 10 gun sonra gece 6 da yogun kanamayla hastaneye gittim bebek eşten ayrilmis ve dogum başlamıştı acil sezeryana almam lazim dedi doktor bebegide senide kaybedebiliriz dedi zaten Zorlu bi hamilelik surecim vardi surekli kanamam oluyordu 6 bucuk ay yattim hemde serklajliydim 11.10 2021 sabah doguma alindim ve bebegim doğdu aglama sesini duydum daha sonra gormeye gittimde cok kucuktu cunku 29+3 le dogdu 1300 gramdi odem atti 1100 grama kadar düştü kilosu 3 ccle beslenmeye baslandi 20 gune kadar beslendi bi sknti yoktu 20 gunun sonunda karni sismeye basladi sindirim saglayamadi bebegim karnını oyle gordum kotu oldum doktora bi sorun mu var dediğimde hersey yolunda butun tahlieri yaptik dedi ama benim icimde kotu bi his vardi neyse eve geldim sabah 5 de esimin telefonu caldi arayan hastaneydi acil hastsneye gelmemizi söylediler gittimizde doktor konustu ve son kez bebeginizi görmenizi istedim bebeginizin durumu ağır yapilan hic bir tedaviye yanit vermiyor dedi 48 saat riskli denildi daha sonra eve geldik her telefin caldiginsa kalbim cikicakti pskilojim bozuldu resmen sonra migdesi temizlendi 15 gun beslenmedi serumla beslendi sad3ve dahs sonra yavas yavas cc yi arttirdilar şükür dahs sonra butun cihazlardan cikti 20 gun kiloalimini bekledik ve sukur 2 kilo oldu 6 gun once tabuecu oldu ve yanimda bebegim onlar cok güçlü dua edin ve yanina gittinizde hep onlarla konuşun kim ne derse desin sakin kulak asmayin 🙏😍