Balammm1922 Salgın var ıkı yasonda kızım donuz grıpı oldu bende sımdı oksuutuk bogaz agrısı gılan var daha test vermedım 32 haftalıkda hamıleyım cox korkuyorum bebeyıme bısey olır dıye