Nejla1998 Kizlar bugün doktora gittim cinsiyetini sorduğumda erkek dedi bende kesin mi dedim doğuma kadar kesin diye bişey söyleyemeyiz dedi öyle deyince kafam karıştı cinsiyet partisi yapacaktım sizce ne yapmalıyım acele etmesem mi acaba
mercimeginannesiiii Nejla1998 Detaylıda kesin belli olur diyenler var ama bazen o zaman da kesinleşmiyor. Kız gibi diyorlar hep ama net bir şey yok 🤣 22 haftalığız 🥰
Garipduygular- Detaylı ultrason yaptırana kadar beklemenizi tavsiye ederim. En azından orada organları kontrol edildiği için daha net bir sonuca ulaşabilirsiniz.
SerraveAnnesii Bence de detaylı ultrasonda daha net belli olur. Biz 18. Haftada kız olduğunu öğrendik. Ben detaylıya kadar bekledim alışveriş için
mercimeginannesiiii ressamistanne Aynen bende 🤣 oğlan doğarsa pembe battaniyeyle çıkaracaz artık yapacak bişey yok ☺️