Busraquner Ve kızımız oluyomuş 13 / 2 de öğrendik çok şükür ismi bile hazır sağlıkla bereketle gel ASEL LİNA 🌸
Unzisss Hayırlı olsun, sağlıkla kucağına al inşaAllah🥰 Benim için bir tahminin var mı acaba? 