Haticeliz Benim için Yasin veya fetih suresi okuyan olur mu acaba biraz bebeğim de sıkıntılar var ..Gelişim geriliği başladı ..Adım Hatice bebeğimin adı göktuğ …çok erken haftalarda başladı gerilik duaya çok ihtiyacım var ismen benim adıma …..
Cigdembaytar03 Haticeliz Allah yar ve yardimcin olsun benimde gelisim geriligi var denildi ne kadar zor seyler yasiyorsun tahmin edebiliyorum Rabbim yardimcimiz olsun.
Cigdembaytar03 Haticeliz 30.haftadayim bebegimin suyu azalmis gerileme baslamis ciger gelsitirici igne serum falan yapildi hastanede kaldim 5 gece sonra eve gonderildim dinlenmemi ve haftada bir gelmemi soyledi kontrol edilecekmis eger ilerlerse devam edilecek ama yok olmazsa alinacakmis bebek
Cigdembaytar03 Haticeliz hic umudunu kaybetme bol bol dua et Allah sana bagislasin bebegini dualarim sizinle.