Busrakzlkc Senamll hemde nasıl 🙈 bel ağrısına bide pelvik agrısı eklendi bende 3 gündür bakalım napacagız 🙏
_ipekkkkk Senamll 33+5 olduk kasık ağrısı oluyor daha çok çünkü kafası çok asagida dedi doktor 🤷♀️ bütün ağırlık kasıkta göbek deliği üstü bomboş benim 🥴🙄 bel ağrısı özellikle yatağa yattığımda ağrıyor geçiyor sonra
_ipekkkkk bihosanne bünyeden bünyeye değişiyor galiba herkesin karın yapısı farklı sanırım 🤷♀️🥴 Diyorum bu haftadan sonra mı yukarı çıkacak diye düşünüyorum 🙄