Seyma68100
Seyma68100 bende sigara kullananlardanım. :( 9+2 yim ve 2 günde 1 paket şeklinde içiyorum engel olamıyorum:(
Çokça ayran süt yoğurt tüketiyorum. Bi yerden alırken bir yerden vermek gibi. Tabi keşke hiç içmesek. Kız kardeşimde aynı şekilde içti. Suan oğlumuz 2.5 yaşında Allah a şükür sağlıklı ama bizde de öyle olcak mı bilemeyiz :(