Kızlar 14 haftalığım içinde soğan olan herşey midemi maffediyor kokusu bile çok kötü geliyor 😣 midemi bulandırıyor midemi yakıyor, soğansız bir yemek de olmuyor malesef , gerçi 3 aydır sanırım yemek yapmıyorum yapamıyorum 😩 ne zaman geçiçcek bu dönem gerçekten çok zor kendime aparatif şeyler bile yapmak zulüm gibi kokuya karşı çok hassaslaştım. az önce biraz meyve yedim şuan midemi deliyor resmen aç kaçınca daha kötü oluyorum bir çıkmazdayım😭