Mrs_Demir Kızlar yarın spinal anesteziyle sezeryan olucam inşAllah merak ettiğim şey lavman yapıyolarmı nornal bir şekilde lavaboya çıkıp büyğk küçük ihtiyacımı gideriyorum kabızlığım veya basurum yok bilgisi olan söyliyebilir mi?
Gamzedngdn Mrs_Demir Ben acil yatış ile sezeryan olmuştum. Doğumdan 3 saat önce birşey yiyip içmedim aniden olduğu için lavman filan yapılmadı hiç bir sorun da olmadı korkmayın yapmazlar heralde zaten aç oluyorsunuz sağlıkla kucaklayın
Kubra2727 Ya benimde korktugumm kimisi 4-5gunde kendine geliyor kimisi 3hafta cekiyor ne yapiyorlarda acaba 4-5gune ayaklaniyorlar iş kafadami bitiyor acaba
Mrs_Demir Kubra2727 valkahi ben planlı sezeryana gireceğim için gece 12den sonra birşey yeme dediler ama acil sezeryansa bildiğim kadarıyla ya lavman yapıyolar yada direk alıyokar