guzelkizannesi Kızlar bişey sorucam hamile olduğumu öğrendiğimden beri içime kötü his doğuyor böyle bazen düşünceler geliyor bebeğimi kaybedicem diye korkuyorum kese boşsa felan diye sonra dua okuyorum bunu yaşayan varmı 🥺😞
Dilandemirrr guzelkizannesi evet ilk haftalarda çok hissediyodum böyle normal bence çoğu kişi hissediyordur bi ara tüm belirtiler kayboluyordu hastaneye gidiyodum koştura koştura bişey mi oldu Allah korusun kalbi durdu falan diye oluyor yani öyle
misirveannesi guzelkizannesi bebeğin hareketlerini hissedene kdar öyleydim.. 20. Haftadan sonra rahatladım hatta bebek alısverisini bile rahatladıktan snra yaptım
Serapcemre guzelkizannesi ilk cocuk mu ben de ılkınde keseyı gorup bebeği görüp kalp atısını duyana kdr hep bir şey olcak die korktm kalp atışını duydum sonra tekme ne zamam vurcak tekme vurdu hep takip ettm bu sefer. Ikıncıye hamıleym nedense bunda korkularm yok:)
guzelkizannesi Evet hala hamile olduğuma inanamıyorum şaka gibi geliyor gerçek değilmi felan diyorum saçma sapan
Mrsyalcin İnanın çok normal herkes bu korkuyu yaşıyor ben 13 haftaligim tekme falan daha olmadığı için acaba hersey yolundami diyip duruyorum ama doktor hersey normal yolunda dediği halde aklım bulanıyor bol bol okuyun kuran dinleyin 🥰
Gmzeucr Ben 28 haftalığım hala korku oluyo bazen bi anda kötü şeyler geliyo ünsanın aklına yaa bişi olursa ya kaybedersem die sonra kendimi sakinleştirmeye çalışıyorum ama bebek doğana kadar galiba o korku oluck