gzmsda bende 39. Haftadayım doktorum kanamanın doğum başlangıcı olacağını, kanamam okursa hemen onu arayıp hastaneye geçmemi söyledi geçen hafta. Doğumun başlamış olabilir canım. Bide panik yapma, doğum başlangıcı için kanama belirtiler arasında dedi