_ezo aysenur_al hiçbirşey önermedi buralardan okuduğuma göre deveci armudu ve havuç suyu diyolar ama bana fayda etmedi
aysenur_al _ezo her insanin bunyesi de farkli gene de insan tedirgin oluyor bi de takintili biriyim ondan dolayi rahat hissedemiyorum
Hsrt1 aysenur_al benimde ayni ya ama planladigimiz tarihe kadar idare eder bebegi dedi. Cok tedirgin oluyorum.
aysenur_al Hsrt1 benim doktorum alalim bekleme gelisimi cok iyi dedi bende tedirginim cok uyuyamaz oldum korkudan
aysenur_al misirveannesi o kadar müdahale etmedi bizim doktorumuz cok en diselenmedim bende riskte olsa derdi herhalde diye dusundum cok sivi alıyorum beslenmeme de dikkat ediyorum ama neden böyle anlayamadm
misirveannesi aysenur_al bende de sızıntı yok ta işte bebeğin eşi görevini tam yerine getiremiyormus sanırım kısaca yapısal dedi doktor. Riskli duruma inmediği sürece hemen almak istemio doktorlar 37i görmek istiyorlar
aysenur_al Lyra sadece geceleri olan hareketleri biraz azaldi doktor da su azalmasi tehlikeli bi durum dedi test yapildi ama benden kaynakli degil sonucu ben gene de takibi yaptiricam olmazsa sezeryanla alsinlar cocugumu riske atmak da istemiyorum
Hsrt1 aysenur_al ben etkilemis gibi olmim ama alalim diyorsa ben aldirirdim. Benm doktorum biraz inat almam diye tutturdugu icin bekliyorum. Yinede siz bilirsinjz
aysenur_al Hsrt1 gene de babasina sormadan bisey yapmak istemedim suan hastanedeyiz bakalim ne dicekler
aysenur_al misirveannesi aynen bakti 4 cm su kalmis 2 ve alti cok riskli sıkı takibe alicaz ama 37 i gormez dedi muhtemel 1 hafta olmadan suni sancıyla dogurtturcaz dedi bakalim hayırlısı insallah
Kerimmom aysenur_al doktor suyunu iciceksin demişti havucu yemek pek fayda etmez demişti teyzemde gergin düzenli havuç suyu içti ve bi haftada su yeterli orana ulaştı umarım seninde öyle düzelir 🤍
aysenur_al Kerimmom sanirim artik kizimin gelesi var takipler sıklaştı 37 olmadan almam lazim dedi beklioruz bakalim ☺️