Biz şu an 11+3 deyiz , çok şükür hamileliğim kolay geçiyor ara ara kusmanın dışında sürekli bulantım var ama en azından işime gidebiliyorum . Onun dışında çok akıntım var ve çok sık idrara çıkıyorum sonra da yanma oluyor . Bu cumartesi de kontrolümüz var bir aydır durum ne bilmiyorum çok merak ediyorum çok heyecanlı güzel bir şekilde ilerliyoruz . Karnım dışarıdan değil ama evde ayna karşısında belli çok seviyorum karnımi yani işte böyle bende durumlar biraz sohbet postu olsun sizde uzun uzun bahsedin lütfen durumlarınız nedir