merveyalcinkaya bebek tabii ki sizden beslenir bu sömürmek mi bilmiyorum😊 tabii ki iyi beslenin vitaminleri aksatmayın benim mesela hamilelikte olumsuz hiç bişey olmadı o kadar güzel geçti ki hamileliğim eşim sürekli çok güzelleştiğimi söyledi, ha aksi olsa dahi önemli değil kilo alınır verilir, saç mı döküldü toparlanır bunlara takılmayın,doğurduktan sonra göreceksiniz ki dünyanın en güzel varlığını dünyaya getiriyorsunuz 😊 biraz kilo almışsınız çok mu . Zaten emzirme en çok kalori yaktıran olaydır hızlı verirsiniz merak etmeyin. Sağlıklı beslenmeye bakın