Kızlar benim gibi olan var mı ya. Gece yatarken dönerken çok canım yanıyo. Yattığım zaman doğrulurken sanki alt tarafımı kesiyorlar gibi, sanki dikişim var da acıyomuş gibi, tarif edemediğim bi ağrı acı oluyo. Beni kitliyo doğrulana kadar. Doğrulduktan sonra geçiyo. Doktora söyledim önemsemedi. Kontroller normal. Ama neden oluyo bu. Sancı değil böyle bacak arasında, kemiklerde özel bölgede oluyo bu dediğim acı 🥺 bilen varsa söyleyebilir mi nedenini