Boncugummmm tedirgin olma cnm daha kötü sorunlar ortaya çıkar sıkıntı stres hani kafaya takmak gebelikte büyük sıkıntı onu öğrendim rutin kontrollerine git 2 haftada bi yada içine sincekse haftada bir idrar toplama iste doktorundan sisteme girip bidonu versin kan sonuçlarınıda kontrol ettir 2 haftada bir eğer şiddetli başın ağrırsa da kesinlikle hastaneye git araştırma hastanesi varsa eğer yakınında araştırmaya git inşallah sağsalim kucağımıza alırız bebişlerimizi☺️