Cansurts Boncugummmm Canım benim 2000 küsür çıkmıştı ve yükselmeye devam ediyor ama doktorum şöyle yap falan demedi maalesef tuzu azalt tansiyon takibi yap dedi sadece. İlacı varmış galiba hamilelikte kullanılmıyormuş 🤷🏻♀️
MeyraRana Boncugummmm 400 ü geçerse yatış veriyorlar yanımdaki hastanın 494 Dü taburcu etmemişler Di tek kullanımlık toz veriyorlar benmde 394 çıkmıştı doktor yüksek demedi ama normal dedi bilmyrm vala herkes farklı söylüyor arada kalıyorm bende
Sky2022 Boncugummmm korkma ama tedbirli ol ben 29. Haftada oldu doktor tansiyon olcumu 3 liyre ustu su dinlenme verdi. 2 gune bir tahlil kontrol edildi 3haftadacok sukur protein kacagi durdu tansiyonum 13 e dustu odemim azaldi ama tuzlu ve sekerli seyler yemedim. Sadece meyveden seker aldim. Umarim seninkide 3 haftaya gecer
Boncugummmm Cansurts öyle mi çok gecmiş olsun kaç haftalıksınız. Bnada tansyon takbni yap demişdi geçen kontrolde arada yükselıyor.
MihrimahVeAnnesiii Cansurts Eltimde vardı hamileliği boyunca ilaç kullandı . Kullanılıyor yani . Üniversite hastanesinde çok çok araştırma yaptılar hatta . Umarım bir an önce atlatabilirsiniz.
Cansurts Boncugummmm Teşekkür ederim canım sana da çok geçmiş olsun. 26. Haftada çıktı şuan 31+4 olduk. protein kaçağının düzelmesi için sadece doğum yapabilirsin demişti. Tansiyonu 13/8 14/8 çıkıyor 16 ya çıkınca direk gel demişti
Sedaaanurrr Yumurta beyazı yiyin benim protein değeri de 2 çıktı günlük beş yumurta beyazı dedi tuzu azaltın bol bol su için yoğurt meyve yeşillik bunlari yiyin tansiyon için ilaç verdi benim doktorum alfamet diye suanlik bi sıkıntı yok şükür
Boncugummmm Sedaaanurrr yok tansyonum normal şuan verlmedi ama arada yükselıyor . Yumurta akını ılk kez duydum nasıl yapı yiyorsunuz
Cansurts MihrimahVeAnnesiii Bende Ankara da hacettepe üniversitesine gidiyorum baya araştırdılar tansiyon ilacımda var alfamet kullanıyorum. İnşallah canım ya
Ebrunn_trn MihrimahVeAnnesiii canm bende de protein kaçağı çıktı eltiniz ilk haftalarda mı çıktı doğum yaptı mı sağlıklı
Boncugummmm Cansurts anladım canım bzdee şuan 25+4. Hacettepede hangi doktra gidiyorsunuz canm bnde gazıye gidiyorum
MihrimahVeAnnesiii Cansurts Eltimin tansiyon problemi yoktu hep 9 falandı öyle hatırlıyorum. Ve gebeliğin en başında çıktı onda o yüzden de biraz şanslı idi sanırım . Çok geçmiş olsun eltim 15 gün önce kucağına aldı bebisini bekleyen herkes sağ salim kavuşsun inşallah 😊
Sedaaanurrr Boncugummmm kaybedilen proteinin yerine koyulması gerekiyo o yüzden encok protein et yumurta süt peynir bu gibi gıdalarda var ama protein kacaginda kırmızı et yenilmesi onerilmiyo o yüzden yumurta
Cansurts Boncugummmm Perinatoloji Murat Çağana gidiyorum canım. Bebiş doğunca ameliyat olacak o yüzden perinatolojide muayene oluyoruz
Boncugummmm Sedaaanurrr yumurtayı da en cok haşlayarak tüketirim ama tuzdan mı bukdar oldu bılemedim canm
Sedaaanurrr Boncugummmm Bilmiyorum canım onu bende yumurta yiyemiyorum dediği sayıda ama artık yemeye başladım yavaş yavaş bol bol su içmeye ve tuzu az tüketmeye çalışıyorum elimden geldiğince zaten nefroloji ve kadın doğum beraber takip ediyorlar