stor9876 göğüslerinin büyüme durumuna göre al canım. Bi de emzirme sütyenleri kalıp değişiyor. Ben 75c takıyorum normalde göğüslerim bayağı büyüdü bi kalıpta yine 75C oldu diğer kalıpta 80C oldu. Yani birinde bedenim aynı kalırken diğerinde hem sırtım hem göğüs ölçüm büyümüş şekli oldu. İmkanın varsa deneyip alman faydalı olur