Duruuuuuu Merhaba adetım 4 gün gectı test yaptım silik çizği çıktı bugun kan testi yaptırdım değer 255,87 çıktı sizce değer normal mi çok mu erken daha hamıleyım demek için ? ****
moom222 Duruuuuuu hamilesin cnm değerinde gayet güzel tebrik ederim 😊 iki gün sonra tekrar ver artış var mı bak iki katına çıkması lazim
Zeyna27 Duruuuuuu hayırlı olsun 2 gün sonra 2 katı artması laızm yani %60-70 de yeterli olur sağlıklıdır bende gecikmemin 4. Gününde 403.5 ile öğrendim 8+6 olduk yarın 9 haftalık oluyoruz
Seydanuurr4 Duruuuuuu bak masallah benimde 2 gün geçti 254 canım masallah rabbim kucağımıza Almayıda nasip etsin
Duruuuuuu Zeyna27 sizin bebegınizde hayırlı olsun Rabbım sağlıklı sıhhatli kucaklarımıza alabilmeyi nasıp etsın ınsallah 🙏🏼 Benım kasıklarıma agrı gırıyor normal midir ?
Zeyna27 Duruuuuuu hala devam ediyor ilk zamanlar hamileliğime inanmazdım adet olucam sanardım ama bak 9. Haftaya giriyoruz kuzum stres yapma vücudunu çok dinleme lekelenme vs çok şiddetli ağrın olursa gidersin keseyi henüz göremezsin
Duruuuuuu Seydanuurr4 amın canım ınsallah o kadar çok korkuyorum ki ınanamıyorum da henüz doktora gıtmedım bır daha kan testı yaptırayım değerimi tekrar göreyım doktora öyle gıdicem Rabbım nasıp etti inşallah sağlıklı sıhhatli kucağımıza almayı da nasıp eder Rabbım ısteyen herkeze nasıp etsın 🙏🏼