sanis canım ben de 24 haftalıkken yoğun kaşıntı başladı bütün tahlillerim temiz çıkmıştı cildiyeye bile gittim belki alerji olabilir dendi ama yok öyle bir kaşıntı. Kaşınmaktan ağlar duruma gelmiştim. Sonra aile hekimliğine tetanoz aşısı için gittiğim de aile hekimime şikayetimi dile getirdim o da ne olacağı belli olmaz testleri tekrarlayalım dedi iki hafta sonra yani 26 haftalıkken gebelik kolestazı teşhisi aldım. Ama alt ast ve safra asidi değerlerim iki hafta içinde aşırı artmış çok şükür şu an 31+2 haftalığım gastroda kontrol altındayım değerlerim düştü ama ilaç kullanmaya devam ediyorum eğer kaşıntın geçmedi ise tekrarla ihmale gelmez.