Hilalkl 11 haftalığım ben ilk zamanlar post acmıştım decavit başlandı 6.haftada 8.haftalıkken başka doktora gittim onu bıraktırdı ve gynoferon ve devit 3 başladık ama ben onlarda pek içemedim midemi bulandırıyor acaba zararı varmı yaaa vicdanen kötüyüm
MerveeD Hilalkl canım gynoferon demir ilacı sabah ac karnına ıcıorum ve doktorum amıdemı bulandırıyor dedgımde kahvaltıdan 2 saat sonra ıcebılırsın dedı oyle yapıyorum
Lulikli Hilalkl canım demir ilacı yapıyordur gün içinde iç ben öyle yapıyorum kahvaltıdan 2 saat sonra genelde benimde gynaferon. Eğer kullanmazsan sen zayıf düşersin
meva_ Hilalkl yok ama o vitaminle gelişim için hep birde bebek senden aldıgı için seninde depolar boşalıyor mide bulantısı yapıyorsa değiştrsin ilacını yada iğne olarak iste
Hilalkl meva_ zaten dişlerim bu yüzden agrıyor sızlıyor herhalde yarın randevum var ben en iyisi söyliyim
Lulikli Hilalkl işte bulantıyı demir ilacı yapar canım. Ferpflexfol diye bi demir ilacı var şurup gibi tüp halinde. Ben ilk onunla başladım bulantılarım olduğu için. Doktorundan isteyebilirsin şurup olduğu için bulantı yapmıyordu. Ferritttin değerim çok düştüğü için 24. Haftada gynoferona geçtim.
meva_ Hilalkl söyle söyle şikayetlerini birde bu sekil de devam ederse gece alsam nasıl olur de alıp yatıyorsun ya mide bulantın olmaz Buda öyle soru olarak kalsın aklında 🙂
Lulikli Hilalkl canım bebeğe ilk etapta zararı olmaz belki ama senin ferritttinin bitecek. Demirin bitecek. Kan değerlerin bitecek. Bu sefer vücut sıkıntıya düşer. Bu sefer hastalanırsın başka değerlerin yükselir onlar bebeğine zarar verir allah korusun. Bunlar alınması gereken takviyeler bence aksatma
Esrayel Hilalkl doktorum kulansan çok iyi olur dedi bana bende kullanıyorum hiç aksatmadan bence kulansan daha
meva_ Hilalkl yani bi dene gece içmende de bence bi zarar olmaz diye düşünüyorum ama doktorruna sor tabi 😊
Hilalkl Lulikli yarın gidicem nasipse söylicem canım yaa surup sanki daha iyi olur cünkü su bile içemiyorum ben