Ikigozum21 Merhaba anneler normal doğum yapmak çok aciyor diye duydum ister istemez korkuyorum normal doğum zor mu
iremgulerr Ikigozum21 Kendini ve sancini yönlendirirsen akışına bırakıyorsun kendini 🤭 ben sezeryandan çok korkuyorum. 2 normal doğum yaptım. Odama geldiğim an bebek düşünüyor musun bir daha dediler çektiğim sancidan dolayı. Evet ya yaparım dedim😂 kolay olan bisey yok dünyaya bir can getiriyorsun ama o acinin biteceğini bilince rahat geçiyor.
melek987 Kişiden kişiye değişmekle birlikte zor değil arkadaşım yapılamayacak kadar değil, Rabbim yardım ediyor. Doğal olduğu İçin tercih etmeye değer bir engel yok ise…