Miniktosbaa 10. Haftaya kadar tüp bebek doktorlarımın verdiği coraspirin kullandım. Bir zaman sonra tüp bebek doktorları sordugum sorulara cevap vermemeye başladılar. Normal Kadın doğum doktorumla süreci devam ettirdim. 10. haftadan sonra oksapar da yazdı bana. Bu haftaya kadar sabahları coraspirin akşamları oksapar kullandım. Şu an 31. haftamdayım doğuma kadar da oksaparı kullanacağım. Coraspirini belki erken kesebilir çünkü sezeryan istiyorum. Bence Tüp bebek doktorları işi bitince ilgilenmiyorlar artık. Çünkü müşterileri çok. Yaptım tuttu kalp atışı var mı var, bu yeterli sanki onlar için. Bence siz şimdiki doktorunuz ne diyorsa öyle yapın. Bu arada gebelik öncesi yaptırdığım testte bende de pıhtılaşma sorunu çıkmamıştı