Ayseee01 İkili taramaya girdik 12 hafta 4 günlük hamileyim. Boyu 52mm çıktı doktorumuz biraz kısa dedi boyle ol var mı? Herkeste aynı olmaz ama insanın yüzüne öyle diyince doktor ister istemez canim sıkıldı 😔
durununannesiiiii Ayseee01 ben 13+5te gittiğimde 75mmdi sizinkide bana normal geldi benim doktorum birşey demedi yani sağlıklı dedi
Ayseee01 durununannesiiiii bana da saglikli dimi ama 52 mm azcık boyu kısa diyince insan üzülüyor içim rahat etmedi benimde hafta olarak belki gelişecek ama üzüldüm
gamze443 Ayseee01 gercekten cok lazım birşey mi ve bir süresi varmı şansa esim ameliyat oldu bugun 12 haftaya giricez bır ay gidemem gibi geliyor