Oznurkk şuan raporlu olarak yapıldığında bile 9000 olur dedi tüp bebek merkezindeki hemşire. Amh düşüklüğü için tüp bebeğe başvurduk dün cavit hocaya tüp bebekte şansım kaç olur hocam dedim yaşın genç ya %40 diyo adam benimle kafa buluyo herhalde hep bir olumsuzluklardan bahsediyo moralimi iyice bozdu .Bende o doktora tüp bebek yaptırma konusunda kararsız kaldım dün söylediklerinden sonra .Verici mevlam zaten doktor sadece aracı inşallah rabbim herkesin güzel gönlüne göre nasip eder.