İki gün biraz zor oluyor kalkmak , yürümek. Sık sık ağrı kesici istemiştim o zaman hafifliyor hemen ağrılar . Ben maşallah çok çabuk toparladım hiç yatmadım belki de o yüzden 😊 bir haftayı bulmadı dikişlerimde hiç acı kalmadı . Emin olun dayanılmayacak bi ağrı değil . İğneden bile korkan ben sezeryana dayandıysam bi çok kişi dayanabilir bence 🤗