Alcerem nazyurekli geçen haftaya kadar korkunç ağrılar çektim sonra dişçiye gittim ama gitmeden önce sürekli zeytinle ayakta kaldım. Cekirdeğini cıkar, agrıyan yere koy yavaştan çiğne. Ağrıyı çok güzel alıyor, dişçi bi de karanfil yağı sürebilirsin dedi
dugmeannesi nazyurekli dişin eğer iltihap kapıp siserse bebek için tehlikeli bir hal alıyor . Dişçi ve kadın dogumcu ile konuşup gebelikde kullanılan antibiyotik yazdirmanizi öneririm . Benim kullandığım augmentin diye bir antibiyotikdi. İlk üç ay yirmilik dislerim şiş şekildeydim bunu kullandım şükür geçti