Ftynur Kızlar canım deli gibi limon istiyor günde 1 tane limonu şekerleyip yiyorum bi zararı olur mu 9+4 haftalığım
PrensesFiona Ftynur ilk 3 ay hergün 1 tane ya yedim ya suyunu sıkıp içtim. Hatta Churchill yapıyordum nefiss tavsiye ederim. Çok şükür sağlıklıyız.
blueberyy00 Ftynur şekerli de severim ama bende tuzlayıp yiyordum 25 haftalık olduk hala yiyorum fazla yersen tansiyonunu düşürebilir dikkat et
Guney16_Enes21 Ftynur Ben iki hamileliğimde de limonu soyup yiyordum mide bulantıma iyi geliyordu günde 2 tane falan yiyordum bi sıkıntı olmadı
Alp52 @Ftynur bende deliriyorum limon için gerçekten ilk hamilelegimde de cok tüketiyodum bunda da öyle
Alp52 @Ftynur hamileligin ilk zamanları tansiyonum düşük olduğu için dikkat ediyodum tüketirken ama simdi tansiyonum çıkıyor limon yüksek tansiyonu dengeler diye biliyorum ben Bi zararını görmedim ama senin tansiyonun düşükse fazla tüketme
Ftynur PrensesFiona ben kaynanamla beraber yaşadığım için izin vermiyor kendisi bişey olur tansiyonun düşer bi anda diye ama gizli yiyorum🤭
PrensesFiona Ftynur yani tansiyon konusunda haklı şimdi. Ben tuzlayıp yiyordum. Dengeliyordu. Ya da işte dediğim Churchill den yani maden suyu tuz limon buz karışımı ama tabi bu soğukta olmaz o 😅