Kızlar 22. Haftaya giricem daha ama artık herşey zor oldu benim için klasik markete gitmek bile çok zor geliyor. Küçücük bi şehirde yaşıyorum dün bi çarşıya gidip geleyim dedim bütün akşam külçe gibi yattım hatta bi ara horlayarak uyuyakalmışım tv karşısında eşim öyle diyor 🙈 daha çok erken değil mi Ya ağırlaşmak bu mu oluyor son aylarda olması gerekirken :( süpürge bile yapmak işkence ..