Sblut23 Kızlar 37+4 haftalık hamileyim göbek deliğimin etrafı ağırıyor sancı değil anlayabiliyorum canım acıyor özellikle bebek toplandığı zaman ağlayacak gibi oluyorum sebebi nedir acaba bilen var mı?
Halime0638 Sblut23 valla bilmiyorum ben 31 haftalığım ama son 3 gündür gobek deligimin sag yani ara ara çok agriyo sanirim toplandigi icin simdide agriyo dokunakiyorum bile
Merveacisu06 Sblut23 karnın gerilediği için ben de 38 haftaya girdim bugün dün bende de oldu çok kötüydü araştırdım da karnımız büyüyüp gerilediği için ağrı oluyormuş
Miros Sblut23 canim taşın varmi benim mesela sol tarafim cok agriyordu ama sadece sol tarafim bebekde hep sola toplanıyordu dayanamiyodum agridan tas varmis ondan mis agri hep
userbame Kızlar bu toplanma nasıl oluyor anlatabilir misiniz? Ben toplandığını anlamıyorum heralde 🤷♀️
Halime0638 userbame bildiğin toplanıyor işte yani tek bir yerde toplanıyor mesela benim bebegim hep sag tarafta toplanıyor kivriliyor oraya ve sertleşiyor kiz sen boyle sorunca anlatamadım 😂kac haftalıksın
Belacivciv userbame Bebek bir yerde kaskatı olup duruyor belli bir süre eğer bu sertleşme/kasılmalar düzenli oluyorsa doktora haber veriliyor
userbame Teşekkür ederim bende öyle sertleşme olmuyor ya da ben mi anlayamıyorum acaba 🤷♀️🙈36 haftalığım bugün kontrolüme gittim nst de sancı çıktı.Doktorum kendini yorma dinlen dedi.