Busseee 38+1 olduk ara ara adet sancısı gibi sancılarım oluyor. Doğumu kolaylaştırma yöntemleri, duaları herşeyi tümm önerileri merakla bekliyorum 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Emirasaf-annesi Busseee 36+3 adaçayı içiyorum hurma yiyorum squat yapıyorum sıcak suya oturuyorum yürüyüş yapıyorum evin içinde