MelekAlyaM Sarı koyu sümüksü bir akıntım oldu peçeteye geldı ama agrım sızım yok sizce nişan mıdır 33 haftalıgım henuz😔
Busrakzlkc MelekAlyaM benimde 33 2 de geldi ama sarı değil akıntı şeklinde ve pembeydi. Nişan genelde hafif pembemsi olur