Kumsalin_Annesii şöyle söyliyim ben memorial dbakırda tüp bebek oldum ordaki hizmetle karşılaştırdım. Birincisi randevu için arıyorsun alıyorsun ok, sana asla mesaj gelmiyor ya da aramıyorlar şu tarihte randevunuz var diye ama medline da aradılar mesaj attılar vs. İkincisi şeker yüklemesi için saat başı kan alınacaktı 3 kere falan alındı, damarı çizmişler bir aydan fazla oldu geçmedi iz gibi bişey kaldı ki çok hassas da değilim bu zamana kadar hiç böyle olmamıştı. Üçüncüsü demir seviyem düşük diye ilaç takviyesi yapılacaktı serum olarak, neyse hemşire taktı kocaman bi hava vardı içinde annem de hemşire rica etti onu alır mısınız ben biraz evhamlıyım diye. Mıy mıy tersler gibi cevap verdi bişey olmaz ama sırf sizin için alıyorum vs. Dedim ben bunu yaşıyorsam neden para veriyorum devlete giderdim.
Doktor konusunda aklıma takılan da şu oldu ben ikizlere gebeyim doktor her kontrolümde 32den önce bişey olursa balcalı acile gidiyorsun 32den sonra olursa acile gel hemşireler beni arar zaten falan diyordu. O beni baya gerdi madem acil ve aksi bi durumda benim doktorum benle ilgilenmeyecek niye ben bu hastaneye gidiyorum dedim ve vazgeçtim. Kimse de aramadı zaten niye devam etmiyorsun diye