Nunu29 yok ben yatarak geçirmedim haftada 3-4kere yürüyüş yaptım ev işlerine devam ettim ama mesela ev süpürüp yer silmedim onun dışında kalan şeylerdi doktor sınırda olduğu için yatmana gerek yok günlğk hayatına devam edebilirsin demişti başka doktora da göründüm o da aynısnı dedi ama bu ölçüye bağlı olarak değişiyor neler yapıp yapamayacağınız