Eabkrc MERHABALAR IKIZLERE HAMILEYIM DUN 2 DOZ BUGUNDE 2 DOZ CIGER GELSITIRICI IGNE YAPILDI BEBEKLERIMIN HAREKETLERI AZALDI VE GECEDE COK AGRIM SANCIM OLDU.. BU DURUMDA OLUP YASAYAN VARMI ?
twinsmommmm Eabkrc merhaba benım de ıkız gebelık 28.haftamdayım ben dün 2 doz oldum bebekler hareketlıydı ama gece uyuyamadom nedense 4te ayaktaydım. Bugun de az once 2 doz aldım dune gore daha az hareketlerı. Aslında burda okumuştum bazıları yazmıştı ciger ıgnesi sonrası hareketlerı yavasladı felan dıye. Şükür kotu bir şey yazan gormedım. Ebe ye de ozellıkkle sordum herhangı bır yan etkısı vucudumda bır degısıklık olucak mı? Korkup telaşlanmıyım dedım. Hıcbır sey yok o senın ıcın bebekler ıcın demıstı.
Gurbetten Eabkrc Evet benim de ilk günden itibaren 3 gün azaldı hareketleri bebeklerimin. Bir de uykusuzluk yaptı geceleri 5-6 ya kadar uyuyamadım. Sonra hareketleri başladı şükür, korkmayın, çok faydalıymış bu iğneler bebeklerimiz için
Merveikratanem Eabkrc banada salı günü gece ilk doz çarşamba günü gece ikinci doz yapıldı 30+4 de yapıldı bebeklerim gayet hareketlilerdi şimdi 31 haftalık olduk
Eabkrc twinsmommmm merhaba bende bugun 4. Cuyu oldum hemsireye soyledim oda bebekleri sarsiyor ama 3 gunden fazla hareket olmassa git bi doktora mutlaka dedi bide benim vucudumda yaniyor igne sonrasi sizdede oldumu
twinsmommmm Eabkrc ben de herhangı bır yanma olmadı. Yanı ıgneyı vururken bır yanma oluyor bıraz da bacagıma vurdu ama anlıktı gectı 15 dk ya. Vucut ısım da bır degısıklık yok ama.