Kubraka 38+2 haftalık vajina ağrım çok yürüyemiyorum ve 1cm acilmam var sence gününde mi gelir yoksa Bi kaç güne gelir mi gece çok sancilaniyorum
Zehra9616 Kubraka normal o sancin ama oturma surekli evde dolan hareket et hareketli olursan hemen gelir😊
Esrakaracali Kubraka canım bende 38+3 benimde vajinada ağrı var enfeksiyonda var anlamıyorum hangi ağrı olduğunu ama sadece vajinamda ağrı var..
Elifinannesi_ Kubraka bende 38+1 haftalık hamileyim. 32. haftadan beri 1 cm açılmam var. Regl sancısı gibi ağrılarım başladı. Karnım çok sertleşiyor
Kalkanbebek Benimde 38+4 deyim şimdiye kadar da arada vajina ağrım oluyordu ama bugün daha bir şiddetlendi. Çarşamba günü randevum var daha mı erken gitsem acaba?