zeeynepp19 valla ben bida Necati bey dışında gitmicem kac haftalıksın bilmiyorum ama necati hocayla devam etmelisin kesinlikle cok iyi birisi ya ilk kez gittim ama bilmiyorum digerleri bana boyle gelmedi kac doktora gittim orda hepsi karnima bakip cekip gitti ama Necati hoca peceteyi verdi silmemi bekledi kolunu uzattı kalkabileyim diye ben kalktiktan sonra ayrildi yanimdan ne bileyim iste inşallah söyleyince bakar