Sdkkk Merhaba 9+5 hamileyim sırt üstü yattığım zaman karnımda batma gibi bi ağrı oluyor. Yan daha rahat yatıyorum karnım büyümedi henüz. Aynı şekilde sırt üstü yatarken rahatsız olan var mı
Acemianne__ Sdkkk karnınız geriliyordur ayaklarımı toplayıp ya da bacak altıma yastık koyup öyle yatardım ben
Sdkkk Acemianne__ çok teşekkür ederim bende bebekle alakalı bi rahatsızlık mı var diye korkuyorum. Bebek henüz küçük çünkü erken diye düşünmüştüm.