Elfs Busra624 kuzenim kullanıyor memnun, ama 1 paket alıp denemek lazım bence ben stokçulardan değilim kendi bünyemde bile 1 ay kullandığım mükemmel gelen ürün 1 ay sonra alerji yapıyor çocukta böyle olursa yandık 😅
Busra624 teletabi 1 paket aldm bebeğim dogmadigi için kullanmadık haliyle şu anda çoklu paketlerde indirim var stok yapıyım diyorum ama bı taraftanda korkuyorum ya pişik yapar iyi gelmezse diye.
teletabi Busra624 Evet bez konusu biraz sorun olabiliyor. Her bebeğe her bez yaramıyor. Ben bi çok bez kullandım şükür sorun yaşamadım hiç. Prima hariç. Onda pişik yaşadık
Busra624 Elfs indirimde görünce alıyım dedim yine de insan ne olacağını bilmiyor işte bakalm aldığım paketi bı kullaniyim umarım sıkıntı olmaz 😊