Mdne2701 Kızlar sanki vajinamdan cıkıcak gibi ara ara bir hissiyat geliyor ayakta iken yaşayan var mı hala bu kadar aşağıda hissetmem normal mi 🙄
Gamze890 Mdne2701 aynı haftadayız fazla ayakta durmandan kaynaklanıyor uzun ayaklarının altına yastık koy düzelecektir
Hzlkbra Mdne2701 merhaba canım bende 29 haftafayım doğuracak gibi hissediyorum bazen ama benim kız biraz aceleci doğum kanalında ben o yüzden çok ağrı ve sancı çekiyorum
Mimik Mdne2701 korkma korkma normal… Ben 32.6 olduk hala idrar tirbami tepikliyor… Muhtemelen tekmeleridir, ayaklaridir… cok normal😅
Halime0638 Mdne2701 😂😂😂yaaa o hissi cok iyi biliyorum benim kizim cok erken döndü bas aşağı elleri hic durmuyor bazen oyle bi hareket ettiriyor ki oramdan elini çıkartcak gibi biraz korkutucu ama normal
Gamze890 Mdne2701 aynen ayakta fazla durduğun için istirat etmeye dikkat et bana. Doktor o sekılde bilgilendirme yaptı ☺️