Kızlar bir kaç saat önce dilimin sol tarafında tat kaybı ve dudaklarımın sol tarafında uyuşukluk hissettim. Diş fırçalarken ağzımdan su aktı annemi aradım hemen nörolojiye git dedi acile geldik eşimle yüz felci dedi doktor. Hemen kadın doğum doktorumu aradım hemen gel dedi, muayene sırası bekliyorum. Bu durumu yaşayan var mı aranızda kalıcı oluyor mu?