Bende kullanıyorum hamileliğimden önce başladım düşüğüm oldugu için şuan 30+2 günlüğün doktorum doğuma kadar devam demişti . Morluklar zamanla geçiyor karnından vurursan eger göbek deliğinden 4 parmak gerisine denk gelecek şekilde vur yağlı yere denk gelmediği için morarıyordur .