Merhaba anneler ben tüp bebek ile çok şükür hamile kaldım. Hepimiz sağlıkla evlatlarimizi kucaklarimiza alalım inşallah. ☺️ Ama şimdi özel hastanede doktor arıyorum suanki doktorum dışarıdan olduğu için doğum ücreti fazla geliyor. Önerdiğiniz izmirde hastane ve doktoru var mı acaba