_meltem2 Rüyamda hamileydim ve oğlum olacağını söylüyordum eşime. Böyle rüya görüpde hamile olduğunu öğrenen var mı ?
Elifki _meltem2 Rüyamda kucağıma erkek bebek veriyorlardı. Bu senin bebeğin dediler. Bu rüyadan 1 hafta sonra hamile olduğumu öğrendim.🤗🤗
Fatma_4224 _meltem2 bende cok görüyorum sanırım sürekli cocuk konusu oldğu için ayreten cok istiyoruz evladımız olsun ama 4 yıldır sürekli gördüğüm bir rüya acıkcası artık gördüğüm zaman sevinemiyorum çunku doğru olmadığını biliyorum daha geçen gun adetimin 1. Gunu gördüm test yapıyordum hamile cıkmıştım demek ki cok kafamızda kuruyoruz belki de ondan dolayı rüyamıza giriyor
Afro-dit _meltem2 rüyamda otobuse biniyordum oturacağım koltukta bebek vardı al bunu kucağına senin dediler öyle bir rüya gördüm adet gecikince de test yaptım pozitif çıktı darısı size inşallah 🤲
ilaydaelcinn_1 Test yapmadan önceki gece rüya gördüm, telefonuma gelen mesajda hayırlı olsun bu kadar erken beklemiyorduk kızın olacakmış yazıyordu 🥰 uyanır uyanmaz test yaptım hamileyim 🤲🏻❤️ 10 haftalık olucaz, rabbim tez zamanda sana da hayırlısıyla nasip etsin inşallah canım benim 🥰 güzel haberlerini alırız umarım buradan 🤲🏻🌸
_meltem2 Fatma_4224 ben kafama takmıyorum açıkcası daha yeni evliyim 6 ay oldu bir gebeliğim düşükle sonlandı biraz vücudum toparlansın diye düşünüyorum ama bu ay korunmasız ilişki yaşadım sonrasında böyle rüya gördüm
Lale4444 _meltem2 vallahi bacım 5 aydır rüyada hamileyim, anneyim, kucağımda beşiz, dördüz, üçüz bebekler görüyorum fakat Sonuç ortada karnımız boş, kuracağımız boş, testimiz tek çizgi….