wiss123 yarın çağırdı kuzum haftam doluyor diye en fazla 41 e kadar bekletiyomuş ve suni sancı taraftarı değilmiş hemen kendi sancılarını bekletiyomuş daha sağlıklı diye bakalım yarın bi gelişme olucak mı bilmiyorum inan. Korkma ya 42ye kadsr da uzayacağını düşünmüyorum ben ama inşallah artık bebeklerimize kavuşuruz sağlıkla